مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:352021-05-29اقتصادي

خسارت های رانش زمین در خرشک برآورد شد/ لزوم شناسایی مناطق پرخطر


مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه برآوردهای اولیه از میزان خسارت وارد شده به منطقه مذکور انجام شده است، تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 16 قانون مدیریت بحران به دنبال اجرای پروژه های پیشگیرانه هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل مدیریت بحران گیلان با بیان اینکه برآوردهای اولیه از میزان خسارت وارد شده به منطقه مذکور انجام شده است، تصریح کرد: از محل اعتبارات ماده 16 قانون مدیریت بحران به دنبال اجرای پروژه های پیشگیرانه هستیم.

امیر مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت روستای خرشک از توابع شهرستان رودبار، اظهار کرد: رانش شدید زمین در روستای خرشک که از یک هفته پیش آغاز شده و هم اکنون با سستی زمین مواجه هستیم، موجب آسیب دیدن تعدادی از منازل مسکونی این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه برآوردهای اولیه از میزان خسارت وارد شده به منطقه مذکور انجام شده است، تصریح کرد: اعتبار پیش بینی شده جهت بازسازی توسط استاندار گیلان به عنوان رییس ستاد مدیریت بحران استان به سازمان مدیریت بحران کشور ارسال شده تا مورد تصویب قرار بگیرد.

مدیرکل مدیریت بحران گیلان، با اشاره به تخصیص اعتبارات لازم جهت بازسازی منطقه خرشک از محل ماده 17 قانون مدیریت بحران، گفت: دولت مکلف است به منظور پاسخ به حوادث و بحران ها اعتبارات لازم را تخصیص دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت های رانش زمین در خرشک برآورد شد/ لزوم شناسایی مناطق پرخطر

خسارت های رانش زمین در خرشک برآورد شد/ لزوم شناسایی مناطق پرخطر